حجت الاسلام علی پور در جمع کارکنان سپاه اردل گفت: به هنگام دعا بهترین ها را از خداوند بخواهیم.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۶۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با تبریک حلول ماه ربیع الاول در جمع پاسداران رسمی و وظیفه اظهار داشت: همگان بایستی دعای مکارم الاخلاق امام سجاد علیه السلام که دعای بیستم صحیفه سجادیه است را با تدبر بخوانیم.

حجت الاسلام عینعلی علی پور، با قرائت فرازی از دعای بیستم " اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ بَلِّغْ بِإِیمَانِی أَکمَلَ الْإِیمَانِ، وَ اجْعَلْ یقِینِی أَفْضَلَ الْیقِینِ، وَ انْتَهِ بِنِیتِی إِلَی أَحْسَنِ النِّیاتِ، وَ بِعَمَلِی إِلَی أَحْسَنِ الْأَعْمَالِ. بارخدایا بر محمد و آلش درود فرست، و ایمانم را به درجه کامل‌ترین ایمان رسان، و یقینم را برترین یقین گردان، و نیتم را به بهترین نیت‌ها منتهی ساز، و کردارم را به بهترین کردارها تبدیل کن.اللَّهُمَّ وَفِّرْ بِلُطْفِک نِیتِی، وَ صَحِّحْ بِمَا عِنْدَک یقِینِی، وَ اسْتَصْلِحْ بِقُدْرَتِک مَا فَسَدَ مِنِّی. بارخدایا، نیتم را به لطف خود کامل و خالص گردان، و یقینم را بدان گونه که دانی به راه صحت بر، و تباهی کارم را به قدرتت اصلاح کن. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، ... بارخدایا بر محمد و آلش درود فرست ...، ادامه داد: هر فراز از دعای بیستم صحیفه سجادیه با صلوات برمحمد وآل محمد شروع و بعد از هر فراز هم صلوات برمحمد وآل محمد است و بین دو صلوات خواسته خود را از خداوند،طلب می کنیم .

وی افزود: در همان فراز اول برترین ایمان ،برترین یقین ،برتری نیات وبرترین واحسن اعمال را از خداوند طلب می کند. کارشناس مسایل مذهبی، افزود: ماهم بایستی خواسته های معنوی را در حد کاملش از خداوند طلب کنیم  و با دعای مکارم اخلاق حضرت امام سجاد علیه السلام  مانوس باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار