در مراسمی با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد سرهنگ محمد شریفی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج زارچ منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زارچ،فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، بابیان این‌که مأموریت مهم سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است که تاکنون توانسته در کشور و تمام نقاط جهان این وظیفه را به‌خوبی انجام دهد،‌اظهار کرد: خدمات سپاه در دورترین و محروم‌ترین نقاط این کشور ملموس و هر جا نظام و انقلاب نیاز داشته پای‌کار بوده و هستند.

سردار زارع کمالی با اشاره به اینکه امروز دشمنان همچنان با فتنه به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند، بیان کرد: امروز دشمنان ما با طراحی عملیات متعدد روانی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب و بلوا و برهم زدن امنیت و آرامش و آسایش روانی جامعه ما هستند و در این مسیر به هر متمسکی چنگ می‌زنند.

وی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی از اولویت‌های بسیج و سپاه دانست و افزود: ما بسیجیان و پاسداران همچنان پای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و از همین‌جا اعلام می‌کنیم نمی‌گذاریم هیچ فرد یا گروهی بخواهد در مقابل ارزش‌های اسلامی ما بایستد و آن‌ها را زیرا بگذارد.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ میر حسینی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج زارچ، سرهنگ محمد شریفی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه این شهرستان معرفی شد.



ارسال نظرات