مشاور وزیر علوم:

دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران بر ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد و در این زمینه نباید سکوت کرد.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۱۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، منوچهر رشادی در نشست با ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلی، نعمت ولایت را بزرگترین نعمت دانست و اظهار کرد: ولایت ما را به سمت خدا، ارزش‌ها و رستگاری هدایت می‌کند.

وی افزود: دشمنان همواره در تلاش هستند تا به انقلاب آسیب بزنند اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ایران در بحث توسعه مراحل رشد خود را طی کرده و به قله نزدیک شده است.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در جامعه گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال آن به نسل بعدی دو راهبرد اساسی است و در این زمینه ایثارگران به عنوان پرچمداران انقلاب، وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

رشادی همچنین بر لزوم توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد و در همین خصوص سکوت جایز نیست و باید برای دفاع از نظام حرف بزنیم.

وی با بیان اینکه چهره جنگ امروز عوض شده و از جنگ سخت به جنگ ترکیبی، شناختی و هیبریدی رسیده‌ایم، تصریح کرد: از ایثارگران انتظار می‌رود پرچمی که توسط پدران و برادران خود به آنها سپرده شده را حفظ کنند.

دکتر اسماعیل چمنی ، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به رشادت‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت: امروز به‌واسطه همین رشادت‌ها از آرامش و امنیت برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان بر تارک دنیا می‌درخشد، افزود: به‌رغم تلاش مخالفان و معاندان، خون‌های پاک شهدا حامی این نظام هستند و سربازان گمنام امام زمان (عج) دلاورانه و با رشادت تمام از نظام حفاظت می‌کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تمام تلاش ما در این دانشگاه ارائه خدمات مطلوب به کارکنان است، ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد پست‌های دانشگاه به خانواده شاهد و ایثارگر داده شده است.

وی خانواده شهدا و ایثارگران را صاحبان اصلی نظام عنوان کرد و گفت: ما نیز در دانشگاه محقق اردبیلی مسائل و مشکلات ایثارگران را رصد کرده و در حد توان آنها را رفع می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جهاد دری است که خداوند به افراد ویژه باز می‌کند، گفت: شهدا و ایثارگران از منافع خود به‌خاطر انقلاب و نظام چشم‌پوشی و جان خود را خالصانه تقدیم نظام کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید بدانیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم، ادامه داد: باید مراقب خودمان باشیم تا از کاروان انقلاب و نظام عقب نمانیم.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران در سفر به اردبیل با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی به مقام شهدای گمنام ادای احترام کرد.

ارسال نظرات