مدیرکل مدیریت بحران اردبیل:

رانندگان به جای مسیر آستارا از جاده اردبیل - سرچم تردد کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: با توجه به مسدود بودن مسیر اردبیل - آستارا رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند ، از مسیر اردبیل - سرچم تردد کنند.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۲۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

رانندگان به جای مسیر آستارا از جاده اردبیل - سرچم تردد کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی خدمتی،اظهار کرد: بارش شدید باران در آستارا و گردنه حیران منجر به ریزش سنگ در جاده و مسدود شدن مقطعی مسیر شد که با تلاش عوامل امدادی مسیر بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: بارش شدید باران همچنین منجر به تخریب بخشی از جاده اردبیل آستارا در حوالی لوندویل شد که در حال حاضر تردد از این مسیر امکان پذیر نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند، می توانند از مسیرهای جایگزین اردبیل - سرچم و یا اسالم خلخال تردد کنند.

خدمتی همچنین گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در شهر آستارا با دستور استاندار اردبیل کمک های امدادی برای شهروندان آستارا ارسال شد.

وی یادآور شد: در این راستا امدادگران جمعیت هلال احمر استان با استعداد چهار تیم عملیاتی و پمپ عازم آستارا شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل اضافه کرد: با توجه به قطعی آب در آستارا پنج دستگاه تانکر آبرسانی به این شهر اعزام شده است.

به گفته خدمتی، همچنین یک دستگاه کامیون آب بسته بندی شده برای شهروندان آستارا به این شهر ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مقرر شد برای تامین نان مورد نیاز شهروندان هم اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: خوشبختانه ریزش سنگ تلفاتی به دنبال نداشته و راهداران در کمترین زمان ممکن اقدام به پاکسازی مسیر کردند.

 هواشناسی استان اردبیل طی روزهای اخیر با اعلام هشدارهای سطح زرد و نارنجی به شهروندان توصیه کرد ملاحظات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

ارسال نظرات