خبرهای داغ:

جابجایی بیش از ۳۶ هزار زائر اتباع خارجی از پایانه مرزی چذابه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابجایی بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ زائر اتباع خارجی در اربعین حسینی امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۳۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، فواد غزیعلی با بیان اینکه از ۲۷ مرداد لغایت ۲۵ شهریور امسال ۹۹۷ سفر در پایانه مرزی چذابه برای جابجایی زائران اتباع خارجی اختصاص داده شد، گفت: ۳۶ هزارو ۹۹۴ زائر اتباع خارجی از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه از پایانه مرزی چذابه به سایر نقاط کشور جابجا شده‌اند. 

وی افزود: در این مدت تعداد ۱۴ هزار و ۶۸۹ مسافر با ۴ هزار و ۱۰۷ سفر از پایانه مسافری چذابه با اتوبوس به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

غزیعلی ادامه داد: در پایانه مرزی شلمچه از ابتدای ماه صفر تا اخر این ماه تعداد ۲۹۶ هزار و ۶۹۱ مسافر با ۱۲ هزار و ۳۲ سفر اتوبوسی به سایر نقاط کشور عزیمت کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس زائران اتباع خارجی را از پایانه مرزی چذابه و پایانه مسافربری سیاحت اهواز جابجا می‌کنند، اضافه کرد: جابجایی زائران ارتباع خارجی تا زمانی که دیگر مسافری در این پایانه نباشد ادامه دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها