فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1402 که با محوریت پروژه مهر برگزار شد، گفت: نقشه های دشمن برای ایجاد تشنج در جامعه در آستانه بازگشایی مدارس این بار هم با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۵۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار محمد علی نظری گفت: دشمنان توهم و خیال باطلی داشتند که می توانند فضای جامعه را در روزهای پایانی شهریور امسال با تنش و آشوب همراه کنند که نقشه هایشان نقش بر آب شد.

وی افزود: امروز صحنه جنگ از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن ها رفته است، دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر روی ذهن افراد کار کنند و با اجرای عملیات روانی به نتیجه می رسند اما ثابت شده دشمن در همه صحنه ها شکست خورده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: فضاسازی های زیادی توسط دشمن صورت گرفته و می گیرد، دشمن هنوز عقب ننشسته و نمی نشیند، ممات دشمن منوط به حیات ماست و کشور ما برای همه دنیا الگو شده است.

نظری با بیان اینکه هجمه های دشمن در فضای مجازی با برنامه های منسجم تربیتی، بی اثر می شود، افزود: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و برگزاری یادواره های شهدای دانش آموز در مدارس با کمک بسیج دانش آموزی و فرهنگیان می تواند بسیار اثربخش باشد، چون کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است پیشنهاد داده ایم میزبانی یادواره کشوری شهدای دانش آموز را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: برنامه های تبیینی زیادی در طول سال تحصیلی برای رفع شبهات دانش آموزان باید انجام شود، به همکاری حوزه های علمیه و بسیج طلاب و...نیازمندیم، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان به ویژه در حوزه پیشرفت ها در زمینه صنایع و معادن به واسطه ظرفیت های بسیار خوبی که در این حوزه داریم، همچنین در حوزه هوا - فضا و نیروی دریایی سپاه، برگزاری اردوهای راهیان نور به ویژه برای بعضی مدارس که بیشتر نیاز دارند با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شوند، از جمله اقدامات برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بازخوردی که از دانش آموزان در خصوص اردوهای راهیان نور گرفته شده، نشان می دهد که این اردوها بسیار موثر بوده است، درصدد هستیم جلسه فرماندهان سپاه با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و جلسات توجیهی با مدیران مدارس را برای تقویت درس آمادگی دفاعی در آینده ای نزدیک داشته باشیم.

بر پایه این گزارش، هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ با حضور استاندار، فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، روسای سازمان های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و سایر مسئولان با محوریت پروژه مهر در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

ارسال نظرات