خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در دیدار با کادر مرکز مشاوره خانواده مهر آبیک؛

لزوم خدمات رسانی مراکز مشاوره جهت تحکیم بنیان مقدس خانواده

لزوم خدمات رسانی مراکز مشاوره جهت تحکیم بنیان مقدس خانواده
سرهنگ زمانی بر لزوم ارائه خدماتمراکز مشاوره جهت تحکیم بنیان مقدس و موضوع مهم تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات مرکز به مردم عزیز و حمایت همه جانبه مسئولين تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۸۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، فرمانده سپاه امام صادق(ع) به همراه جانشین و مسئولین سپاه ضمن بازدید از مرکز مشاوره خانواده مهر آبیک، در جریان مهمترین فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.

رشوند مسئول فنی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی خانواده مهر شهرستان آبیک در این بازدید ضمن بیان گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: مشاوره‌های پیش از ازدواج، زوج و خانواده درمانی، اعتیاد، مذهبی، بزرگسال و کودک و نوجوان، آموزش‌های دوران قبل از ازدواج، نامزدی و پس از ازدواج، درمان اختلالات افسردگی، وسواس، اضطراب و غیره در بزرگسالان، درمان اختلالات تیک، شب ادراری، بیش فعالی، ناخن جویدن، اضطراب و وسواس و سایر رشته‌های مرتبط از جمله خدمات این مرکز است.

 وی گفت: این مرکز آمادگی کامل برای همکاری با نهادها و سازمان های شهرستان برای ارائه همکاری می باشد.

در ادامه سرهنگ علی زمانی فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ضمن تقدیر از زحمات مدیریت این مرکز و خدمات شایسته این مرکز به همشهریان گرامی؛ بر پر اهمیت خواندن این خدمات برای تامین سلامت روان در سطح جامعه اشاره کرد.

سرهنگ زمانی در ادامه برلزوم تحکیم بنیان مقدس خانواده توسط مراکز مشاوره، بر موضوع مهم تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات مرکز به مردم عزیز و حمایت همه جانبه مسئولين تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار