در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

جشن گلریزان جهادی در بام ایران

جشن گلریزان جهادی باحضور خیران کشوری به همراه آیین افتتاح 307پروژه محرومیت زدایی و اهدای400 سری جهیزیه و تحویل مسکن نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۹۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین ایام ربیع الاول، مجموعه جهادی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، آیین تجلیل از گروه های جهادی فعال در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی را با حضور 36خیر کشوری و سردار حُزنی معاون محترم هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده است.

سردار علی محمد اکبری افزود: افتتاح 400 مسکن نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری که بر اساس تفاهم نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد حضرت امام(رحمت الله علیه) و بهزیستی اجرا شده و همچنین اهدای 400 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند از برنامه های امروز می باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز 36 نفر از خیران کشوری به دعوت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  در استان چهارمحال و بختیاری و این برنامه حضور یافته اند .

سردار اکبری، با اشاره به بازگشایی مدارس، حمایت از دانش آموزان کم بضاعت با توزیع بسته های لوازم التحریر، کیف و کفش و اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان، اظهار کرد: بالغ بر 1300 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مومنانه تاکنون توسط مجموعه سپاه جمع آوری و تحویل خانواده های نیازمند استان شده و همزمان با هفته دفاع  مقدس نیز این کمک ها با همکاری و همراهی خیران ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: خیران عزیز هزینه های آبرسانی به 50 روستای مناطق محروم استان را متقبل شده اند و مجموعه سپاه و بسیج با پشتیبانی خیران و شعار کار برای مردم توسط مردم را در راستای مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی در دستور کار دارد.  

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در حاشیه این برنامه از افتتاح 307 پروژه محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری با همت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی استان خبرداد .

هوشنگ فولادی افزود: اهدای 400 سری جهیزیه به زوج های جوان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در عرصه های مختلف ازجمله؛ مسکن، گلزار شهدا، غسالخانه، مسجد و ... و همچنین تجلیل از گروه های جهادی فعال از برنامه های امروز باحضور سردار حزنی معاون محترم هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار