مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

600 هادی سیاسی در حوزه جهاد تبیین فعال هستند

زنجان -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی افراد توانمند در حوزه جهاد تبیین را معرفی کرده تا بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه محتوا بتوانند همکاری لازم را با 600 هادی سیاسی که در این حوزه فعالیت می‌کنند را داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۶۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

600 هادی سیاسی در حوزه جهاد تبین فعال هستند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جلسه قرارگاه طرح ملی جهاد تبین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تشکیل و فعال‌سازی دبیرخانه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین هم باید در دستور کار دستگاه‌های قرار گیرد.

وی افزود: اقدامات ابتکاری برخی دستگاه‌ها در خصوص جهاد تبیین خوب و قابل قبول بوده و باید به عنوان الگو مورد استفاده دیگر دستگاه‌ها قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: دستگاه‌های اجرایی افراد توانمند در حوزه جهاد تبیین را معرفی کرده تا بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین ارائه محتوا بتوانند همکاری لازم را با ۶۰۰ هادی سیاسی که در این حوزه فعالیت می‌کنند را داشته باشند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۲۱ هزار جلد محتوای آموزشی و سخنرانی در حوزه جهاد تبیین گفت: باید جلسات حوزه جهاد تبیین به صورت مستمر برگزار شود و مشکلات و آسیب‌ها احصا و نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی تصریح کرد: تشکیل و فعال‌سازی دبیرخانه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین هم باید در دستور کار قرار گیرد و برنامه‌ریزی مناسب با ذائقه مخاطب صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: شبهات و مسائل اولویت دار در راس کار قرار گیرد و سازماندهی و شبکه سازی روشنفکران و مبلغان انجام شود و از دستگاه‌ها انتظار داریم همکاری لازم را با قرارگاه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت‌الاسلام بیگدلی به شبکه‌سازی و تهیه اطلس تبینی اشاره کرد و گفت: با انجام کار‌های مثبت در حوزه جهاد تبیبن کمک شود خواسته‌های رهبری در خصوص جهاد تبیین به بهترین نحو انجام شود.

ارسال نظرات