اعزام ۸۰نفر از دانش‌آموزان فعال فرهنگی بسیجی در هفته دفاع مقدس به اردو زیارتی قم و تفریحی مرکز اقصی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۱۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، کمیته هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

در این کمیته سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه شهید منتظر قائم، آقای فکوری رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و معاونت پرورشی و معاونت‌های اداره آموزش و پرورش و فرمانده حوزه‌های بسیج دانش آموزی ناحیه شهید منتظرقائم حضور داشتند.
در ابتدا آزادی‌نژاد ضمن تبریک حلول ماه ربیع به بیان اهمیت هفته دفاع مقدس پرداخت و پنج مولفه قدرت ساز جمهوری اسلامی را بیان کرد.
فرمانده ناحیه شهید منتظر قائم اشاره کرد که ۱-اسلام و فرهنگ اسلامی۲-ولایت فقیه ۳-مقاومت و استقامت پایداری ۴-حضور به موقع۵-حضور و تربیت جوانان فرهنگی و انقلابی از مولفه‌های قدرت‌ساز کشور ما ایران است که این پنج مولفه از رمز موفقیت دفاع مقدس ما بوده است.
آزادی نژاد گفت: در طول هفته دفاع مقدس رزمایش رسم شیدایی۳در دهکده مقاومت برگزار می گردد.

رییس اداره آموزش و پرورش گفت: هفته دفاع را باید در مدارس جشن بگیریم و زنگ انقلاب را در هر مدرسه به نام شهید دانش‌آموز همان محدوده نواخته شود.
پناهی معاونت پرورشی اداره افزود در این هفته پویش‌های مختلف، نمایشگاه‌های عکس و پوستر، سرود‌های حماسی، درج بیانات امام خمینی در تابلو اعلانات مدارس، دعوت از رزمندگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، جنگ‌های شاد و. در این هفته در تمامی مدارس برنامه ریزی شده است.
خانم زارع مسئول بسیج دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش از اعزام ۸۰نفر از دانش‌آموزان فعال فرهنگی بسیجی در هفته دفاع مقدس به اردو زیارتی قم و تفریحی مرکز اقصی خبر داد.

ارسال نظرات