کد خبر: ۹۵۴۰۰۳۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،: سرهنگ پاسدار محمد کارگر فرمانده سپاه و دبیر ستاد امربه معروف در معیت حجت الاسلام موسوی معاون اجتماعی و مطالبه‌گری وتنی چند ازدیگر اعضای ستاد  با حضور درمراسم نماز جماعت ظهر وعصرشرکت مدیریت تولید برق زرند حکم انتصاب مهندس ایمان پشتوان مدیرعامل جدید نیروگاه برق این شهرستان به عنوان رئیس شورای امر به معروف ونهی از منکراین مرکز تولیدی را ابلاغ نمود.

حجت الاسلام موسوی معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امربه معروف زرند در این مراسم  ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای وافر مهندس رضا کاویانی مدیر سابق نیروگاه برای ریاست جدید این مرکز تولیدی آرزوی موفقیت وسربلندی کرد وی همچنین ازتلاشهای مجاهدانه کارکنان این نیروگاه در راستای تأمین برق مورد نیاز شبکه سراسری قدردانی نمود .


محمد کارگر فرمانده سپاه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند نیز بر تقویت کارهای فرهنگی برای ایجاد بسترهای مناسب احیای این فریضه مهم الهی در جامعه تاکید نمود و و افزود: باید از همه ظرفیت ها موجود درجهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه استفاده شود.


وی با قدردانی از کلیه کارکنان در مدیریت تولید برق زرند اعلام داشت حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و... آمادگی هرنوع همکاری با شما و را دارد. امیدواریم با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم گام‌های بلندی در جهت پیشرفت هرچه بیش‌تر شهرستان زرند برداریم.


خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات
آخرین اخبار