دیدار رئیس دانشگاه پیام نور با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه پیام نور در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور در دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۰۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رئیس دانشگاه پیام نور در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور در دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کرد.

ابوالفضل توسلی،رئیس دانشگاه پیام نور زاهدان در این دیدار اولویت اصلی این دانشگاه را ایجاد تفکر بسیجی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: این دانشگاه ۱۷ شهید معظم را تقدیم انقلاب اسلامی نموده و مفتخر است که ۱۹ نفر از نیروهای این دانشگاه از جامعه ایثارگری هستند.

وی گفت: نام گذاری ساختمان های دانشگاه پیام نور به نام شهدای معظم استان سیستان و بلوچستان، ایجاد المان شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانشجو از برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس انجام میشود.

محمد ناظری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان از روحیه ایثارگری ریاست دانشگاه پیام نور که در این مدت توانسته به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمات خوبی ارائه دهد تشکر کرد و این را نقطه عطفی در دانشگاه دانست.

 ناظری در ادامه به استفاده از ظرفیت نخبگان، برگزاری نشست های علمی، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری که در این دانشگاه مشغول به کار می باشند اشاره کرد و در ادامه گفت: جشنواره شهید پیشرفت به نام شهید حسینعلی عالی که از شهدای این دانشگاه بوده در نیمه دوم سال برگزار میگردد .

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی شهدای عرصه علم به عنوان الگو به جامعه برشمرد که این شهدا راه گشای جوانان ما می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار