مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت:تعداد ۲۲فقره از انشعابات غیر مجاز شناسایی شده، منجر به وصول جرائم گردیده و پرونده شان مختومه شده‌ است و تعداد ۱۵ فقره از انشعابات غیر مجاز شناسایی شده نیز در مرحله ی تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی و حقوقی می باشند.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۳۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، غلامحسین لکزائیان پور، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، ضمن تاکید بر استفاده بهینه از آب شبکه های توزیع ،عملکرد واحد اجرائیات این امور را در خصوص شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب ،در طی مرداد ماه و شهریورماه سال جاری تشریح کرد.

وی در این خصوص بیان کرد: جهت مدیریت بهینه منابع آبی و رفع افت فشار آب در برخی نقاط شبکه، اکیپ های اجرائیات آب و فاضلاب بطور مداوم در حال پایش شبکه های توزیع آب می باشند و در طی دو ماهه اخیر، تعداد ۳۷فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح شهرها و روستاهای شهرستان زهک شناسایی، قطع و تشکیل پرونده گردیده اند.

مدیر امور آب و فاضلاب زهک افزود: تعداد ۲۲فقره از انشعابات غیر مجاز شناسایی شده، منجر به وصول جرائم گردیده و پرونده شان مختومه شده‌ است و تعداد ۱۵ فقره از انشعابات غیر مجاز شناسایی شده نیز در مرحله ی تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی و حقوقی می باشند.

لکزائیان پور در پایان خاطرنشان کرد: باهمکاری و همراهی مردمی و همچنین کمک نیروی انتظامی و دادستان شهرستان ، برخورد با افراد خاطی و شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب در سطح شهرستان زهک کمافی السابق ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات