اجرای ١١٠ عنوان برنامه محوری هفته دفاع‌مقدس و ۶٧ ریزبرنامه در شهرستان خاش

سردار مالدار گفت: اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب و بازسازی صحنه عملیات کربلا ۵ از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان می باشد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۴۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاش،سردار احمد مالدار، فرمانده سپاه شهرستان خاش در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور اصحاب رسانه در دفتر فرمانده سپاه شهرستانی برگزار شد، از اجرای ١١٠ عنوان برنامه محوری هفته دفاع‌مقدس و ۶٧ ریزبرنامه در شهرستان خاش خبرداد.

وی با تبریک بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس که با شعار «ما متحدیم» با رویکرد جهاد تبیین تشکیل شده است، افزود: آیین تجلیل از همسران و مادران شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شهرستان برگزار می‌شود.

سردارمالدار عنوان کرد: اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب و بازسازی صحنه عملیات کربلا ۵ نیز از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: در این هفته طرح های محرومیت زدایی، غبار روبی گلزار شهدا، نواختن زنگ ایثار، همایش پیاده روی خانوادگی و توزیع بسته های معیشتی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: با توجه به شعار گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش همه ما در ایجاد وحدت و همبستگی بین تمامی گروههای سیاسی، اجتماعی، مذهبی و امنیتی محوری است و باید این هنر را داشته باشیم تا در عمل وحدت خود را نشان دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار