سازمان بسیچ کارگران و کارخانجات کشور :

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد.

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ، مقاومت ، پایداری ، ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر با نظام سلطه جهانی و عوامل منطقه ایی آن می باشد .
کد خبر: ۹۵۴۰۱۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، این سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی ایی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر میباشد :

"بسم ربّ الشهداء و الصدیقین"

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ، مقاومت ، پایداری ، ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر با نظام سلطه جهانی و عوامل منطقه ایی آن می باشد .

هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک توطئه استکباری که با هدف نابودی انقلاب ، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بر قراری سلطه مجدد قدرت های استعماری بر میهن اسلامی آغاز شده بود و در پایان نه تنها به شکست صدام و حامیان منطقه ایی و فرا منطقه ایی آن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی منجر گردید و سر بلندی ایران اسلامی را رقم زد بلکه مقدمه ایی برای ورود جمهوری اسلامی بر قله های عزت و پیشرفت در مقیاس جهانی به ویزه در حوزه صنعت دفاعی و قدرت نظامی شد.

جامعه کارگری که در دوران قبل از انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم پهلوی نیز در صف اول مبارزات قرار داشتند با شروع جنگ تحمیلی در کنار دیگر اقشار راهی خط مقدم جبهه شدند. کارگران در جنگ در رده‌های مختلفی حضور داشتند از رده تک‌تیراندازی که پشت خاکریز ایستاده بود و تیراندازی می‌کرد، گرفته تا رزمنده‌ای که مین خنثی می‌کرد و روی مین می‌رفت یا خاکریز، سنگر، پل و جاده می‌ساخت.

مقام معظم رهبری، دفاع مقدس را صحنه نمایان نقش کارگران در عرصه نظامی دانستند و فرمودند: «۱۴ هزار کارگرِ شهید ما داریم؛ ۱۴ هزار! حالا این‌که از هر چند نفری که رفتند یکی شهید شده، من نمی‌دانم؛ حتماً ۱۰ برابرِ این، کارگرها رفتند. منتها رفتن کارگر با رفتن فلان جوان بسیجی فرق می‌کند؛ این کارگر غالباً زن دارد، بچه دارد، شاید بیش از یک بچه، پدر و مادر دارد؛ اینکه دل بِکَند و برود به سمت دفاع مقدس و جانش را کف دست بگیرد، خیلی متفاوت است با اینکه یک جوانی که حالا تعلقات زن و بچه و این چیزها را ندارد، برود به میدان جنگ. در میدان نظامی این جور است. امروز هم اگر چنانچه یک مسئله نظامی پیش بیاید، قطعاً جامعه کارگری جزو صفوف مقدم قرار می‌گیرد.»

به همین منوال جامعه کار و تولید فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تداوم مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را  به عنوان یک تکلیف همگانی برای نیل به قله‌های عزت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای (حفظه ا تعالی) ، از درگاه بیکران احدیت مسئلت می نماییم.

ارسال نظرات