همزمان باسراسرکشور همایش جهاد و مقاومت در چهارمحال وبختیاری "ازدیروز تا امروز" برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۳۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ برگزاری همایش جهاد و مقاومت ازدیروز تا امروز همزمان با سراسرکشور در چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور و دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی همایش جهاد و مقاومت ازدیروز تا امروز با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از رزمندگان، پیشکسوتان، پشتیبانان جبهه‌های جنگ و جوانان فعال در فعالیت‌های فرهنگی چهارمحال وبختیاری دردانشگاه شهرکرد برگزار شد.

دراین همایش شرکت کنندگان با استماع فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت وبینار، برحفظ ارزش‌های دفاع مقدس تاکید و بر جهاد مقاومت وبیعت با فرمانده معظم کل قوا تاکید کردند.

نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد این نشست‌ها را تجدید بیعت با آرمان‌ها وارزش‌های دفاع مقدس دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: دفاع مقدس مکتبی است که دوام انقلاب اسلامی با درس آموزی از این مکتب خواهد بود و تبیین این ارزش‌ها وظیفه همگانی است تا نسل جوان از این سفره بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز با تبریک فرارسیدن ایام ربیع‌الاول و شادی و سرور اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه نقش‌آفرینان و شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس درواقع فرصت مناسبی جهت پاسداری از هویت جنگ و دفاع مقدس و انتقال هویت آن است زیرا جنگ و دفاع ما با تمام جنگ‌های عالم متفاوت و دفاع ما یک دفاع فوق‌العاده بود که با عزم و اراده قوی رزمندگان اسلام و باور و ایمان آنان همراه شد.

سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری گفت: در دوران دفاع مقدس ۳۰ هزار نفرازمردمولایتمدار استان به جبهه‌های  نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که بیش از ۲۴۰۰ نفر از این عزیزان به فیض شهادت رسیدند.

وی، افزود: امروز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری وظیفه‌ی همه‌ی ما درمقابل جنگ ترکیبی دشمن مشخص شده است که مهمترین آن وحدت و همدلی و استفاده از ظرفیت ها‌ی موجود و جهاد تبیین است.

دراین همایش از آقای زاهدی پدر معظم سه شهید به صورت نمادین تجلیل  و  از ۱۷ عنوان کتاب باموضوع دفاع مقدس از ۸ نویسنده استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار