خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل جوان و تبیین دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند است.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس بندرگز/ رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی فرمانده سپاه بندرگز در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل جوان و تبیین دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند است که باید با اجرای برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه از این فرصت ارزشمند به خوبی بهره برد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد.

احمدی عنوان کرد: هشت سال دفاع جانانه ملت قهرمان ایران  در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

فرمانده سپاه بندرگز تصریح کرد: رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها و تبعیت از ولایت و رهبری می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بندرگز برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار