خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به فعالیت یک هزار و 619 جهادگر سمنانی در خدمات رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) گفت: این تعداد جهادگر با استقرار در 116 ایستگاه صلواتی در استان سمنان و مشهد مقدس در 2 بخش اسکان و اطعام زائران خدمت رسانی کرده اند.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی، مسئول بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به ساماندهی گروه های جهادی استان سمنان به منظور خدمات رسانی به زائران علی ابن موسی الرضا (ع) در ایام شهادت این امام همام اظهار کرد: یک هزار و 619 جهادگر استان سمنان به مدت سه روز با استقرار در ایستگاه های صلواتی استان سمنان و همچنین ایستگاه صلواتی در مشهد مقدس به ارائه خدمات در دو بحث اسکان و اطعام زائران پرداختند و در این زمینه فعالیت کردند.
وی با اشاره به اینکه 116 ایستگاه صلواتی به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی استان سمنان در استان سمنان و مشهد مقدس برپا شد، گفت: از این تعداد 106 ایستگاه صلواتی در استان سمنان از ایوانکی تا میامی برپا شد و 10 ایستگاه صلواتی نیز در ورودی مشهد در پارک غدیر این شهر برپا شد.
مسئول بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: جهادگران در ایستگاه های صلواتی مستقر در استان سمنان در مجموع به 787 هزار و 800 نفر خدمات اعم از اسکان و تغذیه ارائه کردند.
کاشفی بیان کرد: در ایستگاه های صلواتی مستقر در مشهد مقدس نیز در مجموع 50 هزار خدمت اعم از اسکان و اطعام به همت جهادگران بسیج سازندگی استان سمنان به مدت سه روز ارائه شده است.
وی خاطرنشان کرد: در ایستگاه های صلواتی برپا شده در مشهد روزی 10 هزار بستی بین زائران توزیع شده است و 300 اسکان و 300 پذیرایی نیز توسط ایستگاه صلواتی شهرستان شاهرود در مشهد انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار