خبرهای داغ:

گردهمایی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در دزفول

آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری با حضور مسئولین شهرستان دزفول و جمعی از فرماندهان نظامی در حسینیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۸۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج دزفول در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس افزود: حضور فداکارانه و خط شکنان مردم این دیار در هشت سال جنگ و دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران زبانزد مردم کشور است و آرامش و امنیت امروز ما در سایه تحمل سختی و فداکاری دیروز شهدا، رزمندگان،جانبازان، ایثارگران و آزادگان سلحشور است.

حکمت پور درادامه با اشاره به اینکه دشمن با هر بهانه و فرصتی به دنبال ایجاد فتنه و ایجاد تفرقه است و وظیفه ماست تا در میدان، روشنگری کنیم گفت:حضور و فعالیت هرچه بیشتر رزمندگان و ایثارگران خصوصا در زمینه جهاد تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس در محیط دانشگاه‌ها و در بین دانشجویان و مردم بسیار مهم و موثر است.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا پایدار است و تا زمانی که بر مواضع اسلام باشیم احدی جرات ضربه زدن به ایران اسلامی را نخواهد داشت بیان کرد: ما همیشه قدردان زحمات و رشادت های شما جانبازان عزیز هستیم، شما بزرگواران که مایه افتخار ما هستید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار