عباسی گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس از تکنیک جنگ ترکیبی و در فناوری نظامی نیز از مهندسی معکوس استفاده کردیم و بسیار موفق بوده ایم.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۸۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد هادی عباسی معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست جهاد تبیین که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد، گفت: درک فضای جنگ ترکیبی و آگاه سازی جامعه یکی از ضروریات حال حاضر است

وی گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس از تکنیک جنگ ترکیبی و در فناوری نظامی نیز از مهندسی معکوس استفاده کردیم و بسیار موفق بوده ایم.

وی با توصیه به مطالعه نکته به نکته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در این بیانیه چشم انداز ما بسیار روشن است و با خواندن آن بسیاری از گره‌های ذهنی ما حل خواهد شد

وی افزود: با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانشجویان و نسل های جوان و همچنین شنیدن مسائل و دغدغه های جوانان، می توانیم در بیان حقایق به جامعه موثر باشیم.

خانم کیخوایی مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیازمند تشکیل قرارگاه رسانه سلامت هستیم که این قرارگاه بازوان عملیاتی توانمندی دارد.

وی افزود: تغییر نگرش ها در خصوص اهمیت تبیین و اطلاع رسانی صحیح، منصفانه و سریع و دقیق در حال رخ دادن است و این فرصت مغتنم برای فعالان حوزه تولید محتوا در دانشگاه را باید قدردانست.

وی برگزاری دوره های مستمر و منسجم آموزشی با مباحث تخصصی تولید محتوا را قدم اول در تشکیل قرارگاه رسانه سلامت عنوان کرد.

در این نشست جمعی از معاونین،مدیران و همچنین مسئولان روابط عمومی واحد های تابعه دانشگاه حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار