جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

رفع نیاز‌های اولویت دار مناطق محروم در دستور کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا است

ساری-جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا تاکید کرد: این قرارگاه هر جا نیازی باشد که جز اولویت مناطق باشد آن را به صورت مشارکتی رفع می کند.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در روستای دوردست و محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره داری رسید.

خبر

با دکتر رضا سلیمان نژاد در حاشیه این مراسم در گفتگو باخبرنگار بسیج در ساری،گفت:این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران ساخته شد.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: دانش آموزان این منطقه که تا سال قبل در کانکس درس می‌خواندند که استاندارد نبود.

دکتر سلیمان نژاد خاطرنشان کرد: این مدرسه در طی ۱۰ ماه با ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۱۱۹ متر مربع احداث شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا تاکید کرد: این قرارگاه هر جا نیازی باشد که جز اولویت مناطق باشد آن را به صورت  مشارکتی رفع می کند که  با اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، این مدرسه در  سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار