فرمانده سپاه ناحیه نور:

اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در هفته دفاع مقدس شهرستان نور برگزار می‌شود

ساری- فرمانده سپاه ناحیه نور گفت:اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دومی در روز چهارشنبه ۵ مهر ماه در مصلی الغدیر برگزار و از نوجوانان و جوانان نخبه قدردانی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۵۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در هفته دفاع مقدس شهرستان نور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهدی فلاح فرمانده سپاه شهرستان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رزمندگان دفاع مقدس در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز‌های عزت و شرف این مرز و بوم مانند نگین تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشند.

سرهنگ فلاح افزود:  این پایداری که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت‌های بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) شکل گرفت و سبب احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا در جهان شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه نور برای تکریم این ایثارگری‌ها، افزود: برنامه‌های متنوعی از جمعه ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه شامل دیدار با رزمندگان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا در طی هفته توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و عطر افشانی گلزار‌های شهدا در شهرستان نور اجرایی می‌شود.

سرهنگ فلاح اضافه کرد: یادواره شهدا در برخی از حوزه‌ها و پایگاه‌ها، بر پایی موکب فرهنگی در مرکز شهر با برنامه‌های متنوع در طول هفته توسط فرهنگی سپاه ناحیه نور، نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع دفاع مقدس در برخی پایگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی توسط برخی حوزه‌ها، حضور راویان دفاع مقدس در برخی مدارس سطح شهرستان و روایت ایثارگری‌های دفاع مقدس برای دانش آموزان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نور است.

این مسئول با اشاره به مراسم خاطره گویی ایثارگران دفاع مقدس در شهرستان نور ادامه داد: تجلیل از زنان ایثارگر و پشتیبانی‌کنندگان از جبهه‌های نبرد در برخی پایگاه‌ها در شهرستان نور اجرایی می‌شود و یکی از برنامه‌های شاخص شهرستان در این هفته، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دومی در روز چهارشنبه ۵ مهر ماه در مصلی الغدیر است که از نوجوانان و جوانان نخبه قدردانی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از دیگر اقدامات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نور به برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در مرحله شهرستانی توسط مدیریت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نور، رونمایی از یادمان شهدای روستای شیرکلای چمستان و یادمان شهدای روستا‌های کمررود، ایل و نج شهر بلده اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها در شهرستان گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را تکریم کنیم.

سرهنگ فلاح در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع در تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار