خبرهای داغ:
در آستانه هفته دفاع مقدس ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی تحت عنوان همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد
کد خبر: ۹۵۴۰۴۸۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه فریدن استان اصفهان: در آستانه هفته دفاع مقدس ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی تحت عنوان همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.

در این برنامه که با حضور با شکوه ایثارگران،رزمندگان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد و سردار میریان از یادگاران دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و گفت ؛ جنگ هشت ساله اگرچه سختی ها و خسارت‌های زیادی برای ما داشت اما عزت و اقتدار کشور و خودباوری را برای ما به ارمغان آورد و ما باید قدر دان شهدا باشیم که امنیت و سربلندی را به ما هدیه کردند و امروز ما از دفاع مقدس است که عزت داریم و تبدیل به قدرت بی بديل منطقه شده ایم.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس خودباوری بود که ما امروز شاهد پیشرفت‌های نظامی و تجهیزات دفاعی در کشور هستیم .

سردار میریان تشریح کرد: هدف اصلی استکبار در جنگ هشت ساله تجزیه ایران بود اما به لطف خدا و رشادت و جانفشانی جوانان این مملکت وجبی از خک ایران جدا نشد.

وی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس با دست خالی و کمبود تجهیزات و در شرایط تحریم که حتی کشوری جرأت فروش سلاح و مهمات به ایران را نداشت ایستادگی کردیم و به خاطر این دفاع مقدس شد که سراسر جبهه های ما معنویت و نور خدا بود و جوانان ما آمدند جان دادند تا کشور بماند، مقدس بود چون همه آمده بودند تا جان بدهند برای خدا برای اهداف والای انقلاب اسلامی و ما باید آن را قدر بدانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار