خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس خبر داد

برگزاری ۱۵۰عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان/ افتتاح ۴۶ پروژه در هفته دفاع مقدس

 همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۸۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در نشست خبری با خبرنگاران تویسرکان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: روح‌ دفاع مقدس باعث پایداری جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته شده است.

وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی که سختی مختلف در مسیر قرار گرفت و آخرین آن جنگ ترکیبی بود تا فتنه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی همه اینها با روح مقاومتی که در ملت ایران بود و برگرفته از دفاع مقدس است، با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس ذیل کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برنامه‌های متنوعی با شعار «دفاع مقدس مظهر امید و ایمان» برگزارمی‌شود.

وی به بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: از جمله برنامه‌های این هفته برگزاری ۸ یادواره شهید پایگاهی و خانگی، غبارروبی مزار شهدا، روایتگری دفاع مقدس در سطح مدارس، افتتاح ۴۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بسیج، عصر شعر مقاومت و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس است.

فریادرس تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویزیت رایگان، سرکشی از ۱۰۴ خانواده معظم شهید، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و ۱۰۰ جلسه روشنگری برای ۲۵هزار نفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار