به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدای شهرستان فنوج دیدار صورت گرفت و از آنان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۳۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان فنوج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرماندار، شورای اداری،ائمه جمعه، مدیران و مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ، ریش سفیدان و معتمدین شهرستان فنوج با خانواده شهیدان حسن اربابی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید خیرمحمد محمدی از شهدای انتظامی دیدار و از آنان تجلیل بعمل آوردند.

سرگرد پاسدار محمود پرورش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا بیان کرد: ما امروزه اگر آرامش و آسایش و عزت و اقتداری داریم از برکت خون مقدس شهداست.

سرگرد پرورش در ادامه افزود: شهدا در مسیر حق و حقیقت و مسیر مکتب امام خمینی (ره) حرکت کردند که این مکتب برگرفته از مکتب سید الشهدا و مکتب سیدالشهدا همان مکتب الهی است.ما با عهدبستن و تجدید میثاقمان با شهدا و با قرار گرفتن در راه و مسیر شهدا باعث عاقبت بخیری خویش خواهیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج در پایان با قرائت وصیتنامه شهیدحسین ثامنی خاطرنشان کرد: در درجه ی اول حفاظت از خون شهدا بر عهده ی مسئولین است، مسئولین در تمامی موقعیت ها باید شهدا را سرلوحه قرار داده و برای آبادانی هرچه بهتر تلاش مضاعف بنمایند.

ارسال نظرات