مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید گمنام شهرستان فنوج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۳۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان فنوج، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، مزار شهید گمنام شهرستان فنوج با حضور فرماندار، شورای اداری، ائمه جمعه، مدیران و مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج فنوج،ریش سفیدان و معتمدین و بسیجیان غبار روبی و عطرافشانی گردید.در این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه به مقام والای این شهدا ادای احترام و با آرمان‌های بزرگ شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

سیدمحمدعلی قریشی امام جمعه شهرستان فنوج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: آسایش و امنیت امروزمان را مدیون خون شهدای هشت دفاع مقدس هستیم که تا آخرین قطره ی خونشان در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند.
در ادامه محمد شعیب عارفی فرماندار شهرستان فنوج با اشاره به آیه و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله اموات بل احياء عند ربهم يرزقون افزود: دلیل اصلی نامگذاری هفته دفاع مقدس این است که ما آغازگر جنگ نبوده ایم بلکه مدافع بوده ایم و از وجب به وجب خاکمان دفاع کرده ایم .

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فنوج در پایان خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از برکات خون شهدا و دعاهای مادران شهیدی است که با تقدیم فرزندان غیور خود موجب استواری و آسایش امروز ماست ، شهدا فقط و فقط متعلق به خدای متعال، ولایت، انقلاب و کشور عزیزمان هستند که توانستند در پیشگاه خدای خود روسفید شوند.

ارسال نظرات