سومین گردهمایی مشاورین ایثارگران ادارات کل استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۴۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از، روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان، نقش مشاوران ایثارگران ادارات و سازمانها را عنایتی دانست که شهدا نسبت به آنان داشته است و آنها را برای این خدمت انتخاب کرده اند که این مقام باعث افتخار است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سندی پر افتخار برای کشور عزیزمان است، خاطر نشان کرد: علاوه بر روزهای هفته دفاع مقدس که بر اساس دستورالعمل ارسالی از مرکز نام گذاری شده است در طرح ابتکاری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این روزها را علاوه بر دستورالعمل به نام یک یا چند شهید از شهدای شاخص استان سیستان و بلوچستان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام گذاری کرده ایم.

محمد ناظری در ادامه ضمن تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور در مورد گرامیداشت شهدای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در کشور گفت: یادواره شهدای امنیت در استان سیستان و بلوچستان همزمان با روز ششم هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲/۷/۵ در زاهدان برگزار میشود.
گفتنی است برنامه های انجام شده در هفته دفاع مقدس در تمامی شهرستان های این استان انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار