فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۹۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علی شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع)، به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی آورده است:

دفاع مقدس حیات انقلاب اسلامی است

پیروزی انقلاب اسلامی ایران صرفا یک تغییر سیاسی نبود بلکه این انقلاب در تمام جهات موثر در جامعه، مفید بود، از فرهنگ و اجتماع گرفته تا احساسات میهنی و دینی در میان ایرانیان مسلمان.

تشکیل جمهوری اسلامی بر پایه رای و اراده مردم هر چند شکلی کامل از مردم‌ سالاری دینی را نشان داد اما آنچه در باور و ذهن استکبار جهانی نمی‌گنجید، تشکیل و تاسیس نهادهایی کاملا مردمی بود که می‌توانست همچون بازوان قوی و کارگشا در بدنه نظام جمهوری اسلامی موثر افتد و در همان روزهای آغازین حیات انقلاب اسلامی، در قالب دفاع مقدس ملت سلحشور ایران از تمامیت ارضی کشور، از دین و آزادی و همه ارزش‌های ایرانی اسلامی ظهور کرد.

صدام هیچگاه فکر نمی‌کرد، در چنان ورطه‌ای گرفتار آید که برای آتش‌بس و پایان جنگ دست به دامان شخصیت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی شود و در نهایت نیز سرانجامی سیاه برایش رقم بخورد. هشت سال دفاع مقدس تحقق وعده‌های راستین خداوند است که در قرآن کریم، مؤمنان را به ایستادگی در برابر ظالمان و متجاوزان دعوت کرده و به جهادگران در راه خدا وعده فتح و پیروزی داده است.

امروز و در دوران رشد، بزرگی و قدرت نمایی جمهوری اسلامی در عرصه‌های متعدد دفاعی، علمی، فرهنگی و سیاسی در جهان، همچنان یاد و خاطره شهداء در جای جای این سرزمین زنده و قبور ایشان پناه مردم مومن و انقلابی ایران بزرگ و عزیز است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این هفته غرورآفرین، یاد و خاطره تمامی شهدا هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و از طرف خود و پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (علیه السلام) بر محضر تمامی ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز آن‌ها ادای احترام می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها