خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

امروز به برکت اقتدار نیروهای مسلح، دشمن جرات کوچک‌ترین اقدامی را ندارد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که دشمنان جرات کوچک‌ترین اقدامی علیه نظام انقلاب اسلامی را ندارند.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

امروز به برکت اقتدار نیروهای مسلح، دشمن جرات کوچک‌ترین اقدامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میدان باباطاهر همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا است که باید برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه از روز اول خلقت تا به امروز همواره تقابل بین جبهه حق و باطل وجود داشته است، گفت: این تقابل همواره وجود داشته و خوشا به سعادت کسانی که در این تقابل در صف مومنان و جبهه حق قرار می‌گیرند و در راه رضای خدا از جان و مال خود گذشت کرده  و به شهادت می‌رسند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به وجود ۸ هزار شهید در استان عنوان کرد: شهدا در جبهه حق قرار گرفتند و جان با ارزش خود را برای دفاع از ارزش‌ها و نظام جمهوری اسلامی که عصاره حرکت انبیاء تا به امروز بود فدا کردند.

*شهدا برای نظام جمهوری اسلامی قدرت آفریدند

وی به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در مهر ماه سال جاری اشاره کرد و شهدا را الگوی بزرگ بشریت دانست و گفت: شهدا برای نظام جمهوری اسلامی قدرت آفریدند و راه امنیت را برای پربار شدن انقلاب اسلامی هموار کردند.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه شهدا برای اعتلای کلمه توحید جان با ارزش خود را فدا کردند، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم مسیری را که شهدا رفتند طی کنیم و به رسالت بزرگی که شهدا بر دوش ما گذاشتند، عمل کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری طی روزهای گذشته در خصوص اقتدار نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دژ مستحکم مردم و زینت دین هستند، امروز افتخار می کنیم که مراسم رژه را با حضور نیروهای مسلح برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر لزوم تبیین دفاع مقدس برای نسل امروز تاکید و بیان کرد: دوران دفاع مقدس یک مقطع تاریخی انقلاب اسلامی است و باید تبیین کنیم که چه کسانی به کشور حمله و چه کسانی دفاع کردند و نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس چه بود؟

وی با بیان اینکه اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح به حدی رسیده که دشمنان جرات کوچک‌ترین اقدامی علیه نظام انقلاب اسلامی را ندارند، تصریح کرد: دشمنی که همواره علیه نظام جمهوری اسلامی تهدید نظامی داشت امروز به برکت اقتدار و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جرات این حرکت را ندارد و در طول 44 سال گذشته هرکجا بین دیپلماسی و نیروهای مسلح در میدان اتفاق و نزدیکی افتاد آنجا عظمت جمهوری اسلامی بهتر نمایان بود.

* تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم

سردار مجیدی سخنرانی رئیس جمهور کشور طی روزهای گذشته را نتیجه هم افزایی بین نبرد میدانی و نبرد سیاسی دانست و افزود: اگر امروز رئیس جمهور در دل دشن و درجایی که فتنه است و فتنه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود با قدرت و عظمت و اقتدار سخنرانی می‌کند این نتیجه هم افزایی بین نبرد میدانی و نبرد سیاسی است که به هم نزدیک می‌شوند و باید این را قدر دانست.

وی اضافه کرد: امروز این مایه مباهات و افتخار نظام جمهوری اسلامی است که نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت در رکاب رهبری برای انقلاب اسلامی توان می‌گذارند و قدرت و اقتدار می‌آفرینند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش مهم رهبری و هدایتگری مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس یادآور شد: امروز هم شاهد هستیم که همان رهبر با همان نگاه، انقلاب اسلامی را به سواحل امن می‌رساند و با عظمت خود انقلاب اسلامی را هدایت و از بحران‌های متوالی خارج می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان نکاتی را بیان کردند که ترس در دل دشمن انداخت و فتنه‌ها خاموش شد، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و تمام کسانی که از این‌ها پشتیبانی کردند تا به انقلاب اسلامی تزلزل وارد کنند از تدابیر مهم رهبری عصبانی هستند و ما به عنوان نیروهای مسلح که سرباز ولایت هستیم با مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان تجدید بیعت می‌کنیم که «تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم».

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار