خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان اهمیت دارد

تبریز- امام جمعه میانه با بیان اینکه حفاظت از شعائر الهی مورد تاکید خداوند در قرآن کریم است و اگر حفاظت نشوند درس های آن به فراموشی سپرده خواهد شد، گفت: دفاع مقدس یکی از این شعائر است که انتقال ارزش ها، پیام‌ها و درس های آن به نسل جوان و نوجوان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در دیدار جمعی از نیروهای مسلح و شورای اداری میانه با وی، آموزه‌های دفاع مقدس را بزرگترین دستاوردی دانست که با خسارات، تلفات، خرابی‌ها و هزینه های بسیاری به دست آمده است.

وی یادآور شد: ما بهای سنگینی را برای این دستاوردها پرداخته‌ایم و چندین هزار شهید تقدیم کرده‌ایم و نباید بگذاریم این میراث گران‌بهای انقلاب به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام رشادی پیروزی قطعی در برابر استکبار و شکست ناپذیری در سایه ایمان و اخلاص، و عزت، اقتدار و قدرتمندی ایران در جهان و نوسازی و ساخت زیربنایی کشور را از ثمرات و پیام‌های دفاع مقدس برشمرد.

وی اضافه کرد: امروز دانش آموزان و جوانان کشور مورد هدف حملات شدید و شبانه‌روزی دشمن هستند و تبیین این حماسه ها و دستاوردها برای این اقشار تاثیرگذار در آینده کشور، ماندگاری نظام و انقلاب را تضمین می کند.

   به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان با حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار