فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه خبر داد:

افتتاح ۳ واحد خانه محروم و کارگاه اقتصاد مقاومتی در هفته فاع مقدس

ساری-فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه از برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان خبر داد و گفت: ۳ واحد خانه محروم و کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در این هفته افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۸۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

از افتتاح ۳ واحد خانه محروم تا کارگاه اقتصاد مقاومتی در هفته فاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ حسنعلی زاده فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر است، از برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: چهار برنامه شاخص‌ در هفته دفاع مقدس درنظر گرفته شده است که شامل اولین یادواره شهدای بسیج ادارات شهرستان، افتتاح ۳ واحد خانه محروم، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی و همچنین برپایی میز خدمت می‌باشد.

به گفته سرهنگ حسنعلی زاده ، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، شرکت در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه ، یادواره‌های شهدا در بخش‌های مختلف شهرستان، همایش پیاده‌روی، اهدا جهیزیه به نوعروسان، گشت‌های رضویون و تور‌های ایست و بازرسی، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه اضافه کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت آنلاین با حضور از پیشکسوتان، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، صبح روز چهارشنبه ۲۹ شهریور برگزار شد.

سرهنگ حسنعلی زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دفاع مقدس، آئینه‌ی تمام‌نمای فضایل گرانمایه‌ی بزرگ‌ملّتی است که در مواجهه‌ی با تمام ناجوانمردی‌ها و رذالت‌ها، زیباترین صحنه‌های انسانیت و آزادگی را خلق نمود و شعار کربلاییِ «مٰا رَأَیْتُ إِلاّ جَمیلا» را بر تارک سیاه مناسبات سراسر ظلم و بیداد روزگار معاصر، متجلّی ساخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها