به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا؛

مخزن آب شرب دو روستای محروم آذربایجان شرقی افتتاح شد

تبریز- مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا گفت: به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آذربایجان شرقی دو مخزن آب شرب ۲۰ و ۵۰ متر مکعبی روستاهای علی کندی و گُلّی از دهستان جنوب غربی چاراویماق و جزو روستاهای محروم افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدمهدی حسینی در آیین افتتاح این دو مخزن، افزود: علاوه بر مخزن، بهسازی چشمه آب شرب و خط انتقال مخزن تا روستا و اتاق فرمان نیز با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار، تثبیت جمعیت و کمک به معیشت انجام شد.

وی اضافه کرد: این دو مخزن به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت و با مشارکت شرکت ارتباطات سیار همراه اول، معدن سنگ آهن کوه بابا شهرستان چاراویماق، اهالی روستا و شرکت آبفای استان و شهرستان چاراویماق در صعب العبورترین و دوردست ترین نقطه روستا تکمیل و به بهره برداری رسید.

مدیر کارگروه عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در خصوص اجرای این طرح، گفت: برای اجرای این طرح از ماشین آلات سنگین معدن سنگ آهن کوه بابا جهت جاگذاری و دفن مخزن، حفاری مسیر خط انتقال لوله، برای انتقال مصالح به علت صعب العبور بودن مکان ساخت مخزن استفاده شد.

مخزن آب شرب دو روستای محروم  آذربایجان شرقی افتتاح شد

حسینی ادامه داد: برای اجرای این پروژه های آبرسانی به این روستاها، پنج میلیارد ریال از طرف قرارگاه پیشرفت، خیرین و نیز از طریق دستگاه‌های اجرایی استان تامین و هزینه شده است.

 حسن صفدری، مسئول ستاد اقشار و عضو هیئت رئیسه سپاه عاشورا نیز گفت: نباید از هیچ تلاشی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم استان دریغ شود چراکه این موضوع در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اقدامات برای خدمت رسانی در مناطق محروم است و تمام تلاش و برنامه‌های ما نیز بر این منوال است تا وضعیت اقتصادی مطلوب در استان حاکم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار