فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد نقش گرانسنگی در دفاع مقدس داشتند و هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها حماسه آفرینی ها و استقامت مردم ما در طول انقلاب اسلامی بخصوص در این هشت سال به یاد ماندنی است.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۹۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حمید خرم‌دل روز جمعه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد که در بلوار بویراحمد یاسوج برگزار شد، افزود: در طول دفاع مقدس هیچ قشری نبود که نقشی در این دفاع ارزشمند و مقدس و ماندگار نداشته باشد، فلسفه این مقدس بودن همین است که همه با نگاه الهی و نگاه دینی در این حماسه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به قدرت نیروهای مسلح اظهارکرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مطرح شد که نیروهای مسلح ایمن ساز هستند وامنیت را برقرار می‌کنند و قابل تقدیر هستند و فرمودند نیروهای مسلح جزء نوامیس حتمی هر جامعه هستند و حضور و وجودشان از عناصر اصلی است که بدون آن یک جامعه سرپا نمی‌ماند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز لحظه ای از این وظیفه سرباز نزدند و در استان نیز شاهد هستیم که شبانه روز در هر ساعتی مشغول خدمت هستند، گواه این ادعا نیز شهدای اخیر ماست.

خرم‌دل تصریح کرد: بسیجیان قهرمان ما چه در جهاد فرهنگی چه در جهاد امنیتی و نظامی، نیروهای وزارت اطلاعات شبانه روز حضور دارند، ارتش قهرمان ما نیز به همین شکل در دریا، زمین و آسمان امنیت می‌سازد، سپاه رشید و قدرتمند ما در داخل و خارج از کشور مرزداری می کنند و از کیان انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند، امروز سپاه و تیپ ۴۸ فتح در شمال غرب مشغول اجرای ماموریت مرزداری است.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی باوجود همه تهدیدات، فشارها، تخریب ها و دشمنی ها جز امن ترین کشورهای دنیاست مردم با هر قومیت و مذهبی در این جغرافیا با امنیت طی طریق می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از دلایل حسادت‌هایی که به جمهوری اسلامی می شود همین امنیت پایدار کشور است. کشورهای اطراف را نگاه کنیم در چه وضعیتی هستند هدف اصلی آنها تخریب جمهوری اسلامی است و امروز شاهد هستیم همه این دشمنی ها به شکست انجامیده و امروز بیش از گذشته قدرتمند هستیم.

خرم دل با بیان اینکه امروز شاهد افول و اضمحلال رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم، تصریح کرد: اهداف این رژیم جنایتکار گرفتن سرزمین ما بود که ناامید شدند، به عنوان سربازان ولایت به عنوان مردم رشید و بصیر استان کهگیلویه و بویراحمد که نقش گرانسنگی در دفاع مقدس داشتند و امروز هم نقش آفرین هستند اعلام می کنیم که حضرت آقا، ما از انقلاب و جمهوری اسلامی و از مرزهایمان تا پای جان پاسداری می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما با بصیرت و آگاهی بیشتر آماده اجرای ماموریت و فرمان مولای خودشان هستند و این نشان دهنده شکوه و عظمت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دستگاه‌ها و ادارات از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، صدا و سیما و  مردمی که سال گذشته هم پوزه دشمن را به خاک مالیدند و امسال نیز با قدرت حضور دارند تشکر می کنم.

ارسال نظرات