احمدزاده بیان کرد: رزمندگان ما اراده کرده بودند که از انقلاب اسلامی در برابر همه نیروهای استکبار دفاع کنند و این دفاع ملت ایران به برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازندگی یاسوج ، سید علی احمدزاده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار بویراحمد یاسوج برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه معنوی و دیدگاه الهی و قدرت ملت ایران شکل گرفت تا یک حرکت بنیادی و اساسی و نظم توحیدی و الهی در دنیا تشکیل دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همان آغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی همه دشمنان دست به دست هم دادند تا جلوی این حرکت عظیم مبتنی بر دین مبین اسلام و خواسته ملت ایران را بگیرند.

وی بیان کرد: بلوک شرق و غرب از آمریکا گرفته تا شوروری سابق به رهبری فردی نادان که تمام دوران زندگیش جنایت علیه بشریت مرتکب شده بود جمع شدند و به ایران اسلامی و انقلاب نوپای ما حمله کردند به امید اینکه کمتر از ۱۰ روز تهران را فتح کرده و نظام توحیدی را سرنگون کنند.

وی بیان کرد: با شروع جنگ دلاورمردان و کسانی که پای بند به انقلاب اسلامی بودند در خوزستان ‌ و جای جای ایران اسلامی به رهبری امام(ره) برای مقابله با این جنگ نابرابر در کنار سپاه قدرتمند و ارتش توانمند به میدان آمدند.

احمدزاده بیان کرد: رزمندگان ما اراده کرده بودند که از انقلاب اسلامی در برابر همه نیروهای استکبار دفاع کنند و این دفاع ملت ایران به برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهترین توپ‌ها و تانک‌ها و هواپیماهای دشمن در جنگ به کار گرفته شد، علاوه بر این دشمن همه توان تبلیغاتی خود را پای کار آورد به خاطر داریم آن زمان می‌گفتند سوپراتانداردهای فرانسه که جنگنده‌های ناونشین بودند به کار گرفته شوند جنجال به پا می‌کنند و کار جنگ تمام می‌شود اما سرنوشت جنگ را همه می‌دانند.

وی با بیان اینکه هزاران نفر از جوانان ما در این جنگ به شهادت رسیدند و عده‌ای هم جانباز و مجروح شدند، بیان کرد: انقلاب اسلامی و نظام توحیدی و الهی ما در جنگ هشت ساله به پیروزی رسید و با گذشت چند سال از جنگ، افکار امام(ره) ماندگار و انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد اما همه می‌دانند که سرنوشت صدام و هم‌پیمانانش چه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:دشمن کمر به نابودی انقلاب اسلامی بسته و در رسیدن به این هدف جدی است و ما جدی‌تر از انقلاب، نظام و میهن اسلامی دفاع کنیم‌.به فرموده مقام معظم رهبری به قله‌ها نزدیک شدیم و فقط چند گام دیگر مانده است.

پایان پیام/

ارسال نظرات