فرمانده سپاه استان قم گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن آماده و در صحنه حضور دارند و این رژه نیز بیانگر این آمادگی است.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۱۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم پیش از ظهر جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: جنگ تحمیلی تمام ناشدنی است چرا که نبرد میان حق و باطل تا زمان ظهور ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: سبک مدیریت جهادی از دستاوردهای جنگ تحمیلی است که امروز نیز جوانان با تکیه بر این امر می‌توانند قله‌ها را فتح کنند و رهبری نیز فرمودند با کار جهادی می‌توان گره‌های کشور را گشود.

وی ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه‌ها، کار جهادی و انقلابی صورت گرفت و از عوامل دیگر پیروزی ملت، تبعیت از نایب امام زمان (عج) حضرت امام خمینی (ره) بود.

سردار موحد گفت: دفاع مقدس، میدان واقعی مبارزه یک ملت مظلوم در برابر قدرت‌های جهانی بود.

آئین رژه نیروهای مسلح استان قم برگزار شد

وی عنوان داشت: ثمره دفاع مقدس پیروزی‌های جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی و در برابر مستکبران بوده است.

فرمانده سپاه استان قم گفت: در سایه ایمان، جهاد، شهادت، شهادت ایثارگران و رزمندگان امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد.

وی عنوان داشت: دشمنان با انواع دسیسه‌ها هم قسم شدند تا مانع از اعتلای ملت ایران اسلامی شود در حالی که نور خدا در این سرزمین تابیده است و کسی نمی‌تواند آن را خاموش کنید.

سردار موحد تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن آماده و در صحنه حضور دارند و این رژه نیز بیانگر این آمادگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات