خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

اگر جوانان امروز راه جوانان دفاع مقدس ادامه دهند راه پیشرفت و گشایش در ابعاد مختلف نمایان می شود

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: اگر جوانان امروز راه جوانان دفاع مقدس ادامه دهند راه پیشرفت و پیروزی و گشایش در ابعاد مختلف نمایان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۴۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهرک گلستان در سخنانی اظهار داشت: با تاسی شهدا و فرامین رهبری نظام با جهاد تبیین و روشنگری و با حضور در صحنه های دفاع از انقلاب مسیر پیشرفت و توسعه کشور فراهم کنیم.

این مقام سپاهی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برهه‌ حساسی از دوران انقلاب و مملکت ماست گفت: قطعا جوانان امروز راه جوانان دفاع مقدس ادامه دهند راه پیشرفت و پیروزی و گشایش در ابعاد مختلف نمایان می شود.

وی با بیان اینکه در رویدادهای مختلفی بر دشمنان پیروز شدیم گفت : در عرصه دیپلماسی ، مسائل سیاسی و جبهه مقاومت مسیرهای خوبی برای نظام گشوده شده است و امیدواریم با بصیرت و هوشیاری مردم بر مشکلات فائق آییم.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: باید همواره برای پیشرفت و توسعه کشور در جهت آبادانی و خدمت به جامعه تلاش دوچندان داشته باشیم تا در مسیر جهاد تبیین و امید آفرینی زودتر به نتیجه برسیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار