خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد/ مساجد را مملو از جوانان کنیم

سرهنگ دیلم با تاکید بر اینکه دفاع مقدس چیزی جز برکت خداوند نبود، گفت: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد
کد خبر: ۹۵۴۰۸۷۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد/ مساجد را مملو از جوانان کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، سرهنگ علی دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان در نشست «بانوان تراز انقلاب» که به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور حلقه‌های صالحین حوزه مقاومت بسیج حضرت سکینه(س) سپاه گرگان در مصلی شهر سرخنکلاته برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برکات دفاع هشت ساله ما، همین پیشرفتهای علمی و تکنولوژیکی است که با دست خالی به آنها دست پیدا کردیم درحقیقت دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تصریح کرد: فاجعه بزرگ ترور ناجوانمردانه سیدالشهدای مقاومت در 13 دی را دیدیم کشوری که ابرقدرت جهان است و با آمادگی صددرصدی در میدان حضور داشت نتوانست از 13 موشکی که از ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا شلیک شد حتی یک فروند را رهگیری کند این به برکت خداوند متعال بود.
فرمانده سپاه گرگان ابراز کرد: دشمن فرصت یکساله داشتتا در سالگرد فتنه 1401 کشور را به آشوب بکشاند اما شما دیدید در حساس‌ترین نقاط کشور هیچ اتفاقی رقم نخورد و به سلامت از این فتنه عبور کردیم.
دیلم درخصوص حادثه‌ای که چند روز گذشته در گرگان اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: یکی از سامانه‌های آفندی وزارت دفاع دچار نقص فنی می‌شود که خوشبختانه آنرا مهار کردیم اگر این سامانه موشکی به شهر گرگان اصابت می‌کرد قطعا با فاجعه‌ای بزرگ انسانی مواجه بودیم حادثه‌ای شبیه به فاجعه هیروشیما.
وی با تاکید بر اینکه باید مساجد را مملو از جوانان کنیم، افزود: بزرگترها وظیفه دارند جوانان را به سمت مساجد هدایت کنند و مساجد از حضور جوان، نوجوان گسترش‌ یابد.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از مردم فهیم شهر سرخنکلاته خواست تا در انتخابات آخر سال حضور حداکثری و منسجم داشته باشند و با این حضور سیلی محکمی بر پیکره ابرقدرتها بزنند.
دیلم خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور محترم ایران به نیویورک دیدیم که اشیای باستانی دوره هخامنشی آزاد شد میلیاردها پولهای بلوکه شده همراه با چند زندانی به کشور بازگشتند این نماد قدرت و اقتدار ایران در برابر دشمنان است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها