به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از پاسداران ناحیه سپاه نیکشهر با امام‌جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۱۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پس از ارائه گزارشی از برنامه‌های اجراشده و در دست اجرا هفته دفاع مقدس گفت: از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری امام‌جمعه شهرستان نیکشهر تقدیر و تشکر می‌کنیم و توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی افزود: به خود می‌بالیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که در جای جای آن نشان از خون شهیدان دارد و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۲۱۰ هزار شهید شهدای دفاع مقدس هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: در شهرستان نیکشهر هم بالغ بر ۳۵ شهید دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از امنیت و ۶ شهید گمنام داریم.

فرمانده سپاه نیکشهر گفت: نقش ائمه جمعه در گام دوم انقلاب بسیار مهم است؛ نمازجمعه قرارگاه ایمان بصیرت تقوا و اخلاص است و همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: معنویت و اخلاص، عدالت، مبارزه با فساد استقلال و آزادی، سبک زندگی و عزت ملی در نمازجمعه و شبکه امامت باید تبیین شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: بی‌تردید نقش ائمه جمعه در حفظ و نگهداری مردم در صحنه‌های انقلاب و تبیین و دشمن‌شناسی و آشنایی مردم به دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید بامری امام‌جمعه شهرستان نیکشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نیکشهر عنوان کرد: تمام نهادهای فرهنگی و در رأس آنها سپاه باید همگام و همسو با انقلاب باشند

وی افزود: اگر می‌خواهیم خدمتی کنیم و کاری انجام بشود همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی باید همکاری کنند و باید یک هدف داشته باشیم و به سمت آن هدف حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید بامری اذعان کرد: اگر در مسیر رسیدن به هدف دچار مشکل شدیم و اختلاف‌نظری پیش آمد این اختلاف‌نظر قابل‌حل است و باید حل شود و بن‌بستی وجود ندارد.

امام‌جمعه شهرستان نیکشهر در ادامه تصریح کرد: همه نهادهای فرهنگی باید در یک مسیر حرکت کنند و خط‌قرمز همه ما و تعیین‌کننده راه ما ولی‌فقیه جامعه است و همه ما باید به ریسمان ولایت چنگ بزنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار