سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۳۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود.

(مقام معظم رهبری)


هفته دفاع مقدّس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور حماسه‌های سترگ، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است؛ آزادمردانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدند.


ملّت غیور ایران اسلامی با مقاومتی ستودنی خود در هشت سال دفاع مقدّس، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل کرده و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت‌های مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان دادند.


آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با بیان رشادت‌ها و سلحشوری‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نمائیم.


سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به نیابت از جامعه بزرگ کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان، معلولان، بازنشستگان و خانواده بزرگ کار و تولید استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم شریف ایران به ویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت می‌نمایم.


سازمان بسیج کارگران سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات