خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور ساماندهی وضعیت جاده محور طرود - شاهرود به دادستان عمومی و انقلاب آن حوزه قضایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۴۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج، محمد جعفر عبداللهی گفت: متأسفانه جاده محور طرود-شاهرود از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و سالانه و بویژه در شش ماهه سال جاری به علت وقوع سوانح ناگوار رانندگی، منجر به جان باختن عده‌ای از هموطنان شده است.
عبدالهی ادامه داد: در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور داده، با قید فوریت با همکاری نهاد‌های مسئول علاوه بر بازدید میدانی و اتخاذ تصمیمات عام المنفعه، ساماندهی آن جاده را در دستور کار قرار دهند و با انجام تدابیر پیشگیرانه، شاهد کاهش تلفات جانی باشیم.
او تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه و دغدغه‌ای که در خصوص امنیت جان مردم قائل است به این موضوع ورود قانونی داشته و با مسئولانی که با اهمال کاری نقش موثری در وقوع این قبیل حوادث دارند و تاکنون با انجام اقدامات به هنگام قانونی کاهش سوانح رانندگی را رقم نزدند، برخورد قانونی می‌کند.
عبدالهی افزود: مدعی العموم شاهرود موظف است در بررسی علل وقوع حوادث منجر به جان باختن هموطنان در این محور، بدون اغماض نهاد‌های مسئول را به مراجع قانونی معرفی تا علل عدم انجام اقدامات قانونی مشخص شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها