خبرهای داغ:

سه پروژه خدمات شهری در ماهشهر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: سه پروژه شهرداری بندر ماهشهر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۷۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمد خانچی روز شنبه در حاشیه برگزار این آیین با اشاره به پروژه هایی که به بهره برداری رسید بیان کرد: یکی از این پروژه‌ها شامل ساماندهی ورودی شهر ماهشهر از پل فرودگاه تا پل ولایت به مساحت ۶۱ هزار متر مربع و به طول یکهزار متر است.

وی ادامه داد: این پروژه که با اعتبار 295 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده شامل عملیات عمرانی، زیرسازی و آسفالت، احداث فضای سبز، کود پاشی، بذر پاشی، زهکشی، پیاده‌رو سازی و احداث فنداسیون و نصب ۴۵ پایه ۹ متری روشنایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه احداث باند برگشت خیابان وحدت حد فاصل پل معلم تا پل مستغلات به طول ۴۸۰ متر شامل سواره‌رو به عرض هشت متر و پیاده‌رو به عرض ۱.۵ متر به بهره برداری رسید.

خانچی ساماندهی کانال دفع آب‌های سطحی، احداث آیلند میانی به طول ۴۸۰ متر، کفپوش‌گذاری، زیرسازی و آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال از دیگر بخش خای این پروژه عنوان کرد.

وی افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۴ میلیارد ریال در آستانه بازگشایی مدارس و برای خدمات رسانی به دانش آموزان رونمایی گردید.

ناوگان عمومی خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس افزایش می‌یابد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان توضیح داد: هزینه خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس، ۴۸۰ میلیارد ریال بوده که ۷۵ درصد هزینه خرید را دولت تقبل نمود و شهرداری ۲۵ درصد معادل ۱۲۴ میلیارد ریال را از محل حق آلایندگی پرداخت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار