جهاد تبیین بیان حقیقت و از بین بردن غبار جهالت و تحریف از اذهان است

به مناسبت هفته دفاع مقدس دانش آموزان دوره دوم دختر و پسر به همت واحد دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تفتان در محل فرمانداری و با حضور فرماندار و دبیری سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۹۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفتان،در این نشست فرمانده ناحیه به تدریس برای دانش آموزان پرداخت و جهاد تبیین را از منظر رهبر معظم انقلاب اینگونه تعریف کرد.
سرهنگ قویدل در ادامه افزود:توجه به امور جوانان از اهم موضوعات است شناخت دقيق نسل جوان و برنامه ريزي همه جانبه براي اين قشر را از طرف همه مسئولان مي طلبد .

در ادامه مهندس شهنوازان از مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان خواستار شد که با استفاده از توان و انرژي جوانان و بالاخص ، فرهنگيان جوان در مسئوليت ها و مديريت هاي مختلف آموزش و پرورش ضمن ايجاد روحيه نشاط و نوگرايي ، زمينه ايجاد تحول در نظام تعليم و تربيت را فراهم كرده و توان كاري در كنار تجربه فرهنگيان با سابقه ، زمينه رشد مجموعه آموزش و پرورش را به وجود مي آورد .


وی در ادامه گفت : تشكيل گروه مشاوران جوان كه رييس جمهور عزيز در برنامه دولت خود به مردم ارائه كردند. در همين راستا مي باشد و با توجه به ضرورت تشكيل گروه مشاوران جوان در اداره آموزش و پرورش ، نيازمند يك برنامه منسجم و دقيق و چارت تشكيلاتي مشخص مي باشد و كمك و ياري مسئولين محترم را نيازمند است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار