به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری رژه خودرویی و موتوری در دشتستان

به مناسبت هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی نظامی و انتظامی در دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس یگان‌های موتوری و خودرویی نظامی و انتظامی دشتستان در سطح شهرستان رژه اقتدار را به نمایش گذاشتند.

برگزاری رژه خودرویی و موتوری در دشتستان
این مراسم از مزار شهدا گمنام آغاز و تا مصلی جمعه شهر برازجان ادامه داشت و یگان‌های موتوری و خودرویی نظامی و انتظامی شهرستان در سطح شهر اقتدار و صلابت خود را به رخ دشمنان این مرز و بوم کشاندند.
خودرو‌های نظامی و انتظامی و موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

برگزاری رژه خودرویی و موتوری در دشتستان
در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و اظهار کرد: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

برگزاری رژه خودرویی و موتوری در دشتستان
سرهنگ بناری افزود: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند.
وی گفت: شهدا و ایثارگران با جانفشانی توانستند عزت، شرف و افتخار را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای ملی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات