خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۸۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

هفته دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی، اوج افتخار ملت ایران و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

به حق باید گفت که هفته بزرگ دفاع از عشق و حماسه فرصت ارزشمندی است تا با تفکر و تعمق یادی از ایثارگری رزمندگان اسلام کنیم که در روزهای دفاع مقدس با بهره‌گیری از خلوص نیت، ایمان، بزرگ‌منشی و پایمردی به عنوان پرچمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث صلابت و اقتدار امروز میهنمان شدند.

لذا بر همگان واجب است که این رویداد عظیم برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد چرا که آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب ضمن درود به روان پاک امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی هفته بزرگ دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تبریک عرض نمونده و از خداوند متعال سربلندی جمهوری ایران اسلامی و توفیقات روزافزون ملت شهید پرور ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

سرهنگ محمد حسین تقی‌پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار