در راستای ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان سیب و سوران صبح امروز یکم مهر ماه صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان و نیروهای مسلح برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۱۳۰۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب و سوران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی ضمن عرض خیر مقدم گفت:جنگ به وسیله‌ی مردم اداره شد. هم ارتش و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم نیروهای گوناگون، متکی به مردم بودند؛ به ایمان مردم، به عشق مردم، به صفای مردم.
وی افزود:جنگ هشت ساله، ما را قوی‌تر کرد. اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمیشدند، در بین ملت بروز نمیکردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه‌ی مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمیکرد.
و در ادامه فرماندار شهرستان مهندس فرشاد گرگیچ گفت:ما ۸ سال جلوی دشمنی تا دندان مسلح که قصد تصرف ۲۴ ساعته ایران را داشت ایستادیم و نگذاشتیم ذره‌ای از خاک ایرانمان را تصرف کنند.
وی افزود:هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.

ارسال نظرات