به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد

اجرای نمایش های هوایی هیئت هوانوردی سپاه عاشورا

تبریز- نمایش پروازی هیئت هوانوردی سپاه عاشورا بر فراز پارک موزه شمیم پایداری نمایشگاه دفاع مقدس به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۱۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس هیئت هوانوردی سپاه عاشورا گفت: به منظور گرامیداشت کنگره ۱۰هزار شهید استان و هم زمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با هدف به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی رزمی نیروهای مسلح، اجرای مانورهای هوایی توسط چتربازان این هیئت با پرنده های فوق سبک پاراموتور در محل پارک موزه شمیم پایداری نمایشگاه دفاع مقدس به اجرا درآمد.

بهرنگ سراجی افزود: هدف از اجرای این برنامه ها در مناسبت های خاص و مرتبط، شناساندن رشته های نظامی به عموم علاقه مندان، جذب ورزشکار برای این رشته های مهیج، تیم داری، شرکت در مسابقات قهرمانی و کسب افتخار برای یگان های استان است.

وی با اشاره به معرفی رشته های تیراندازی با انواع سلاح و رشته تیر و کمان در غرفه معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا در نمایشگاه سال گذشته، از برنامه ریزی برای معرفی رشته هیجانی، جذاب و پرتحرک جهت یابی با همکاری تربیت بدنی تیپ ۱۲۱ نزاجا و کمیته جهت یابی هیئت انجمن های ورزشی استان خبر داد.

اجرای نمایش های هوایی هیئت هوانوردی سپاه عاشورا

سراجی به شروع ثبت نام برای برگزاری کارگاه دانش افزایی این رشته که پیش نیاز دوره های مربیگری و داوری درجه سه رشته جهت‌یابی است اشاره و بیان کرد: علاوه بر کارکنان نیروهای نظامی، شهروندان علاقه‌مند نیز می توانند ثبت نام کنند و پس از آشنایی با رشته مذکور در تیم های فعال حضور یابند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و آشنایی با رشته جهت یابی می توانند به غرفه سپاه امامت تبریز واقع در نمایشگاه دفاع مقدس که در پارکینگ جنب مسجد ائل گلی تبریز برپا شده است مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار