فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند:

هشت سال دفاع مقدس دوران طلایی دفاع از ارزشها، اعتقادات و ایمان راسخ مردم به رهبری و ولایت فقیه است

سرهنگ فروغی گفت:دشمن امروز سعی دارد با تبلیغات گسترده رسانه ای در فضای مجازی جوانان و نسل آینده سازانقلاب اسلامی را از ارزشهای اسلامی دور کند که به لطف خدا، بیدار، آگاهی و بصیرت نسل جوان این تهدید به فرصت تبدیل شده و نقشه های شوم دشمن خنثی و نقش برآب شده است و خواهدشد.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۲۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب یادواره خانگی شهیدان خان‌محمد اربابی و دوستعلی خدری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند،حجت الاسلام هاشمی نمایندگی ولی فقیه در سپاه هیرمند و فرماندهان حوزه مقاومت خواهر و برادر و جمعی از بسیجیان در منزل دو شهید برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام ، از دفاع مقدس به عنوان گنجینه ارزشمند انقلاب نام برد و گفت:  دوران هشت سال دفاع مقدس دوران طلایی دفاع از ارزشها، باورها، اعتقادات و ایمان راسخ مردم به رهبری و ولایت فقیه است.

وی با تاکید بر این مطلب که امروز دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی و رسانه ای در صددخدشه دارکردن ارزش ها و باورهای انقلاب اسامی است، بیان کرد: متاسفانه دشمن امروز سعی دارد با تبلیغات گسترده رسانه ای در فضای مجازی جوانان و نسل آینده سازانقلاب اسلامی را از ارزشهای اسلامی دور کند که به لطف خدا، بیدار، آگاهی و بصیرت نسل جوان این تهدید به فرصت تبدیل شده و نقشه های شوم دشمن خنثی و نقش برآب شده است و خواهدشد.

سرهنگ فروغی در ادامه به ارزش و جایگاه رفیع شهدا اشاره  و بیان کرد: نارزشهامنیت و آسایش و راحتی را مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی خود را فدا نمودند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم.

وی افزود: امروز امنیت و آسایش ما مدیون خانواده شهدا  است که با صبر و فداکاری بزرگترین درس گدشت را به ما آموختند، لذا بایستی قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند همچنین به دلجویی از مادر شهید خان‌محمد اربابی پرداختند و از مشکلات ایشان پرس و جو کرد.

در ادامه برنامه یادواره شهدای خانگی حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هیرمند به رشادت ها و دلاوری های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدساشاره کرد..

حجت‌الاسلام هاشمی اظهار داشت:شهدا برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های امام راحل و مسائل عقیدتی و دینی به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر این مطلب که یادواره شهدا یادآور همه فضیلت ها و ارزشها است، افزود: پیام شهدا حفظ وحدت ملی در خدمت به مردم است.

وی در ادامه تشریح کرد: در برابر خون شهدا رسالتی بر دوش ما است، برگزاری یادواره بهانه ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست؟ لذا اگر امروز ما قدرت و امنیت داریم آن را مدیون خون شهدا می دانیم زیرا امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.

همچنین قرائت فرازی از وصیت نامه شهید دوستعلی خدری توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا هاشمی، تجلیل از خانوادهمعظم شهدا، اقامه نماز جماعت درمنزل شهید دوستعلی خدری  از برنامه های اجرا شده در یادواره خانگی شهدا شهرستان هیرمند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار