انسجام‌ بخشی به فعالیت‌ های داوطلبانه در نظام سلامت و شبکه‌ سازی فعالیت‌ ها گامی مهم در راستای کمک به پیشبرد برنامه‌‌ های داوطلبی و جهادی در مناطق کمتر برخوردار کشور است.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۴۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، افشین آریایی نسب؛ مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

آریایی نسب در این دیدار ضمن گرامیداشت یادو نام شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: پزشکان و دانشجویان پزشکی در راستای ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان همراهی ارزشمند و داوطلبانه با سازمان بسیج جامعه پزشکی دارند.

وی افزود: انسجام‌ بخشی به فعالیت‌ های داوطلبانه در نظام سلامت و شبکه‌ سازی فعالیت‌ ها گامی مهم در راستای کمک به پیشبرد برنامه‌‌ های داوطلبی و جهادی در مناطق کمتر برخوردار کشور است.

حبیب عزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این دیدار گفت: همراهی بسیج جامعه پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ارائه خدمات داوطلبانه و جهادی به مردم شایسته قدردانی است

وی افزود: حضور در مناطق محروم و آمادگی برای مقابله با مواقع بحرانی رسالت بسیج جامعه پزشکی است و همواره این نهاد ارزشمند همراه ما در اینگونه فعالیت های داوطلبانه بوده است.

وی تصریح کرد: لازم است تا برپایی بیمارستان های صحرایی از سر گرفته شود تا در مناطقی که امکان احداث بیمارستان نیست خدمات را هر چند بطور موقت در اختیار مردم قرار دهیم.

ارسال نظرات