حجت الاسلام مهدی طائب تاکیدکرد:

ابر قدرت بودن ایران به لحاظ نظامی در دنیا، محصول دوران دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه عمار در اجتماع بسیجیان شهرستان خلیل‌آباد گفت: امروز ایران اسلامی به لحاظ نظامی در دنیا به یک ابرقدرت تبدیل شده است که این مهم برگرفته از محصول دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۶۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

ابر قدرت بودن ایران به لحاظ نظامی در دنیا، محصول دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، فرمانده قرارگاه عمار در اجتماع بسیجیان خلیل‌آباد که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه ابوالفضلی این شهرستان برگزارشد، گفت: برای اینکه بتوانیم عامل ظهور امام‌زمان (عج) باشیم در سه بخش نظامی، امنیتی و اقتصادی باید بتوانیم برای امام‌زمان (عج) تولید قدرت کنیم.

 حجت‌الاسلام مهدی طائب  تصریح کرد: ۱۱ امام شیعیان به شهادت رسیده‌اند از این ۱۱ امام تنها یک امام در جنگ رودررو به شهادت رسید و ۱۰ امام دیگر ترور شدند.

وی با اشاره به اینکه ترور امامان به دلیل نبود حفاظت امنیتی بود افزود: امام‌زمان (عج)  در شرایطی ظهورمیکنند که یاوران ایشان هیچ وابستگی  به دشمن نداشته باشند.

حجت‌الاسلام طائب ابراز کرد: اگر جنگ رخ نمی‌داد محال بود تا ما در بحث نظامی خودکفا شویم و امروز هم باید خود را از نظر اقتصادی و نیاز‌های کشور خودکفا کنیم تا بتوانیم به ابرقدرت اقتصادی تبدیل شویم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت دشمن در بخش حجاب گفت :‌ رضاخان به‌واسطه سرنیزه به دنبال بی‌حجاب کردن بانوان ایرانی بود ولی موفق نشد زیرا زنان ایرانی ذاتا باحجاب هستند هم اکنون نیز  دشمنان به دنبال ضربه‌زدن به فرهنگ هستند و با تمام قوا به حجاب زنان ایرانی حمله می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عمار در بخش دیگر از سخنان خود به سیر ترورها و طراحی‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: تمام اهداف دشمنان بر این بوده است که ایران اسلامی را در اهداف خود ناکام کند ولی به حول قوه الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و سخنان معظم له در مناسبت‌های مختلف و حضور در صحنه مردم تمامی توطئه‌ها و ترفندهای آن‌ها نقش بر آب شده است.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به لحاظ نظامی در دنیا به یک ابر قدرت تبدیل شده است که این مهم برگرفته از محصول دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار