در نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس،فرماندار فرماندهان نظامی و انتظامی،اعضای شورای اداری،علما،معتمدین،متنفذین،سران طوایف،ریش سفیدان،عموم مردم مهرستان با شهداء تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۹۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان ،حجت‌الاسلام والمسلمین علم سپاهی امام جماعت مسجدامام حسین علیه السلام ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهداء خصوصا شهداء دفاع مقدس گفت:شهدا با تقدیم خون خود در راه حفظ کیان وطن و انقلاب،این امنیت و سربلندی را به ملت ایران هدیه دادند و ما باید قدردان و پاسبان خون آن گلگون کفنان باشیم.

ناصردُرازهی فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:ما هرچی داریم به برکت خون پاک شهداء، ۸سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.مسولین باید جهادی وارد میدان عمل بشوند برای خدمت به مردم و این دولت بیش از پیش مصمم است.

سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رشادتهای شهدای بومی دوران دفاع مقدس مهرستان اشاره کرد و گفت:این شهرستان هم در ۸سال دفاع مقدس برای دفاع از وطن نقش آفرینی کرده است و شهیدان گرانقدر اسکندر جنگی زهی و عبدالصمد اربابی از هموطنان بلوچ آن روزها هستندو این یعنی همه باهم برای انقلاب و این خاک جانفدا بودند.

گفتنی است در پایان جمعی از معتمدین و مسؤلین مزار شهید صادقی را عطر افشانی و غبار روبی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار